Voorstellen - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Lara Derksen - WaarBenJij.nu Voorstellen - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Lara Derksen - WaarBenJij.nu

Voorstellen

Door: Lara Derksen

Blijf op de hoogte en volg Lara

23 Augustus 2014 | Nederland, Bemmel

Heeey !

Mijn naam is Lara Derksen, ik ben 15 jaar oud, ik woon in Bemmel samen met mijn ouders, en ook ik ben één van de leerlingen die volgend jaar mee mag naar Zuid-Afrika! Ik zit op het OBC de Heister en na de zomervakantie ga ik over naar 4 VWO tweetalig.

In mijn vrije tijd doe ik verschillende dingen, vooral met vriend(inn)en en familie. Ik hou erg van feesten en muziek luisteren. Mijn sporten zijn hardlopen en hiphop, wat ik heel erg leuk vind om te doen. Ook ga ik 2x per week naar scouting, 1x samen met mijn eigen groep en 1x als begeleider voor de jongere groepen, wat ik allebei echt super vind!

Met een leuke groep van 25 leerlingen gaan we, samen met begeleiders, in 2015 naar Zuid-Afrika, naar een dorpje genaamd Genadendal. Ik vind het super dat ik in Zuid-Afrika de kans krijg om de cultuur te leren kennen, de natuur te zien en om door middel van fundraising de mensen in Genadendal te helpen! Ik heb er nu al heel erg veel zin in en kan niet wachten tot volgend jaar!

Liefs,
Lara

-------> English version for bilingual education

Heeey !

My name is Lara Derksen, I am 15 years old, I live in Bemmel together with my parents, and I am one of the selected students to join the trip to South Africa! My school is called OBC the Heister and after the summer holidays I'll pass to the 4th grade of VWO bilingual education.

In my freet ime, I like to do lots of things, especially with my friends and family. I really like to party and to listen to music. As for sports, I dance and I run, which I both really like to do. Two times a week I am at my Scouting clubhouse one time to have a meeting with my own Scouting group and the other time as a leader of a younger Scouting group the Bevers, and I both really like.

With a nice group of 25 students and teachers, we will travel to South Africa in 2015, to a village called Genadendal. I think it is really exciting that I will have a change in South Africa to get to know the African culture, the nature and the way the people live. By means of fundraising I want to try to support the people in Genadendal and the students of the Emil Weder College. I am really looking forward to this trip and I can't wait till next year!

Yours Truly,
Lara


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lara

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 4815

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 01 Maart 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: